Pink Bow Tie -->

Totaal aantal pageviews

woensdag 7 augustus 2013

Mijn nieuwe blog















Dinsdag 7 Augustus 2013
 
Hallo lieve lezeressen,
Vandaag is een nieuwe blog geboren: byoutifull oftewel be yourself, be beautifull
 
Ik ga thema's behandelen die tienermeiden zullen aanspreken zoals beauty, fashion en lifestyle.
Wie ben ik?
Ik ben Anna-M, ik ben 15 jaar en zit in 4 VWO ik hou van computeren, shoppen, met vriendinnen afspreken en met mn uiterlijk bezig zijn.



 Het is nog een tijdje zomervakantie en daarom leek het me leuk om juist nu met een nieuwe blog te beginnen.
Nu heb ik namelijk nog veel vrije tijd maar wanneer het nieuwe schooljaar straks weer begint zal ik het een stuk drukker krijgen met mijn opleiding.

De komende dagen zal ik vooral een mooie layout maken en leuke onderwerpen bedenken om posts over te maken.
Jullie kunnen ongeveer 1, en als ik veel tijd heb 2, posts per dag verwachten.

Als jullie nog leuke ideeën hebben voor nieuwe posts laat ze dan vooral achter bij de comments! :)

Volgende week ga ik voor 4 dagen op ponykamp, en de week erna 5 dagen op vakantie met vriendinnen, ik denk dat ik dan niet de kans krijg om posts te publiceren maar ik zal mijn uiterste best doen!

1 opmerking: