Pink Bow Tie -->

Totaal aantal pageviews

zaterdag 31 augustus 2013


Hallo iedereen,
Sorry dat ik gister niks gepost heb, maar ik was echt doodmoe na deze eerste schoolweek!
Ik moest 's avonds nog sporten en had geen tijd meer om een artikel te tikken.
Maar daarom komt er vandaag een extra leuk artikel haha, namelijk over HNTM
Lees je mee?



Vorige Maandag begon het nieuwe seizoen dan éindelijk!
Ik zat zoals veel andere meiden voor de buis gekluisterd.
Ik zal jullie nu laten zien welke meiden dit seizoen meedoen!


Van links naar rechts:

Milou - 18 Jaar - 1.80 meter - Bergschenbroek
Nikki - 18 jaar - 1.77 meter - Rotterdam
Rosalie - 19 jaar - 1.75 meter - Almere
Sharon - 18 jaar - 1.78 meter - Rotterdam
Soraya - 23 jaar - 1.78 meter - Vlaardingen
Kelsey - 18 jaar - 1.75 meter - Lent
Lotte - 18 jaar - 1.77 meter - Katwijk
Demy - 17 jaar - 1.75 meter - Amsterdam
Cheyenne - 18 jaar - 1.76 meter - Rotterdam - de eerste afvalster van dit seizoen
Bo - 18 jaar - 1.75 - Schagen
Anke - 21 jaar - 1.79 meter - Heerhugowaard
Baldijntje - 20 jaar - 1.82 meter - Streefkerk





 





Dit seizoen wordt gepresenteerd door Anouk Smulders ex-topmodel.
Ik vind haar persoonlijk veel leuke dan Daphne Dekkers!



Natuurlijk is Fred van Leers er ook weer bij, ik vind hem echt super tof!







Dit seizoen heeft het thema Natural beauty
De meiden slapen nu niet meer in super luxe suites, maar in bv. een Stayokay motel. Ze krijgen ook niet meer gratis goodiebags met grote waarde aan beautystuff erin. Willen ze iets meer luxe, dan zullen ze de beste foto moeten hebben en luxe winnen.
Komende week gaan de meiden al op reis! Namelijk naar Kopenhagen (Denemarken) super leuk natuurlijk!!


Mijn favoriete kandidaten van dit seizoen zijn:

Bo, puur omdat ze zo zichzelf is en super fotogeniek is!
Demi, ik vind haar een hele sterke uitstraling hebben en gewoon super mooi!
Lotte, een erg bijzonder meisje!
Anke, ook super fotogeniek!


Dit is Tamara, de winnares van vorig seizoen. Een erg knap meisje met erg opvallende wenkbrauwen.
De winnares van dit jaar zal haar dus opvolgen.d


HNTM is elke Maandag te zien op RTL 5 van 20.30 tot 21.30, dus direct na mijn favoriete serie: GTST

Wie zijn jullie favoriete modellen? Of kandidaten van dit seizoen?

8 opmerkingen:

  1. Ik ga het dit jaar ook weer volgen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben het helemaal vergeten te kijken. (shame on me) God bless RTL gemist haha.
    Heb een heel klein beetje een afkeer tegen dit programma gekregen, puur vanwege het feit dat al die meiden zo ontzettend verwaand en arrogant zijn. Vind het daarom ook goed dat ze moeten werken voor alle luxe en dat 't niet meer zo vanzelfsprekend is dat ze luxe slapen en goodiebags krijgen enz.
    Leuk dat je hier een artikel over hebt geschreven. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb dit om eerlijk te zijn nog nooit echt gevolgd. Heb wel eens af en toe een aflevering gezien, maar verder eigenlijk niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohh leuk dat fred er bij zit :)
    ik kijk dit alleen niet.. heb volgens mij helemaal in het begin wat gezien, maar vind het niks meer 8- ) net zoals al die zang programma's

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hm, ik kijk dit eigenlijk niet. Vind de drama erom heen meestal niet zo interessant, maar de laatste 10 minuten zijn leuk want dan krijg je de foto's te zien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb eigenlijk altijd alle seizoenen gekeken van HNTM en ook van ANTM toen ik nog thuis woonde, maar nu ik samen woon met mijn vriend heb ik eigenlijk nooit meer tijd om te kijken. Misschien uitzending-gemist?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aaah ik vind het zo leuk dat het weer begonnen is :) leuk dat je er een artikel over maakt en dat je uitgebreidt schrijft over de lengte van de meiden, waar ze vandaan komen en wat het thema van dit jaar is xxx

    BeantwoordenVerwijderen